veckans lediga dag :)

Igår var jag då riktigt flitig :) Vaknade och bestämde mig för att göra upp ett bad. Tände ljus i hela badrummet, gjorde ansiktsmask och hårinpackning!

Sen bakade jag scones och cyklade hem och väckte min vän för att äta frukost :)

Följde med och gjorde ärenden i Malmö. 
Vi träffa en kille som tappert försökte övertyga oss om att vi skulle gå med i "Läkare utan gränser".

Varken att ha ett fadderbarn eller att inte ha råd pga utbildning var någon bra ursäkt att skippa, neeejdå -de pengarna du inte ger till barnet kan du ju ge till detta!
Och visst kunde väl mitt samvete övertyga mig om att jag kunde ta ett ännu större lån så jag kunde ge mina pengar jag inte har till "Läkare utan gränser"!

Mmm vi säger det...

Eftermiddagen avslutades varifall med världens godaste take away pasta-och-kyckling-sallad i solen i Västra hamnen. LOVELY! <3

Och på kvällen blev det Idoltittande :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0