sure did.. telepati..

Ibland tror jag att mina tankar teleporteras. Som igår.

Av någon anledning kom jag att tänka på min kompis Brendan i Australien när jag hörde "Cliffs of dover" Han brukade fråga mig om låtar han kunde spela på gitarr,
yes girls, han är australienare, surfare, fotbollsspelare OCH kan spela gitarr ;)

så jag tänkte att den kunde han ju prova! och -det måste jag säga till honom när vi pratar!

Vi har inte pratar på säkert en månad för vi är aldrig inne samtidigt.. men det tog inte en kvart så såg jag att det blinkade på skärmen när jag kom in på rummet.. och gissa vem det var! :) Ashlee! Hahah nä det var faktiskt Brendan :) Lite smått skrämmande..

Men han ska iallafall spela den för mig nästa gång jag kommer dit om han inte hinner hit först and crash my couch:)

sure did.. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0