Resulat av mitt lyckade undantag :)

Efter att jag publiserat mitt förra inlägg fick jag inte allt för mycket sömn, i vanlig ordning började fyllesmsen och samtalen komma in runt halv 3 snåret :)

Tillslut tog jag mitt förnuft till fånga och satte telefonen på ljudlös.
-sova är överskattat..
Haha jo kanske ;)

Men till jobb kom jag tillslut! när jag mötte Ida utanför sa jag - ja jag hoppas Sofie har nyklar för det har inte jag. 2 sekunder efter kommer Sofie -har du nyklar emelie?

HAHA där stod vi utelåsta lika bakfulla allihopa :)

Tillslut kom vi in och vi har väl allihopa mer eller mindre tagit oss igenom dagen med hjälp av en fanta i handen :)
Faktiskt mådde jag ändå bättre än jag förväntat mig! Och överlämningen på mitt skift (som de så snällt satt mig på) blev topnotch gjort :)

Nu väntar ett skönt skumbad sen blir det myskväll! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0