Göteborg 22 september!

Igår, jättetidigt, körde jag, Pier, Jesper och Linus upp till Göteborg för Jesper skulle på arbetsintervju. Alltid en anledning :)

Jag hittade en "surfaffär" där de sålde ROXY kläder! Gissa om Emelie var lycklig :) Fast där var inget kul..
För pojkarna blev de lyckad shopping men jag kom hem med endast ett träningslinne...

Men det var kul ändå:)

Kom inte ifrån Götet från vid 23 tiden så för att föraren inte skulle somna lekte vi billekar:) "20 frågor - gissa vem jag tänker på" och vi har nog gått igenom alla kategorier man kan med ordlekar!

-kampan! hahahaha! ;P





Hard Rock Cafe


Pier kom tillslut med på bilden haha :)

Jesper o Linus


Jesper o Linus


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0