Discotek in 26 september.

Yäääs Discotek in is the shit!
Mellan 23-01 var det förfest i den fria baren. Vi blev lyxserveade vid vårt "VIPbord" ;) Bartendern kom med champange stup i kvarten :)

KL 1 öppnade de stora dansgolven. Galet! Jag var the queen of c-walk! ;) Och även om det var mindre uppskattat av vissa så får man väl utnyttja sina resurser när man tröttnat på öl och gratischampange ;)

-Tack, ehm jag måste leta upp min kompis nu...

Alltså jag älskar det stället, danskar är faktiskt ett härligt folkslag:) speciellt tjejerna. Svenska tjejer drar sig från att prata med andra tjejer men danskerna kan komma och sätta sig och (göra ett tappert försök att) prata med en:)

Jag hade förnuftet med mig hela kvällen och tog inte emot drinkar från främlingar :) bra va pappa?! :)
Jag tog drinken, skålade, gick, och satte ifrån mig den :)

Sen ville Cacce hem och eftersom jag vägrade låta henne åka själv så följde jag och Pontus med.

Vi missade PRECIS tåget så fick vänta en timme på tåget.. Tur hela perongen hade min skönsång som underhållning :D

"-Jag kommer inte heeeeeem ikvääääll...!"

"-På ett järnvägspor lav den lille ballerine och hon pille sin fisse med ett sto, da kom en man fra de helige land och la sej oven på, du må ige vare bange jag har gjort de mange gange lange di lange da lange do..."


Jag tror inte Simons kompis gilla mig.. tror han hade fobi för soialt umgänge :)

På tåget var vi fullt underhållna av slatan/han i centralskolan. HAHAHA vilken nolla! Han va riktigt rolig att lyssna på i början när han satt och pratade med det äldre paret i sätet bredvid och vi skulle berätta om vår senaste semester för han skulle tolka om vi var en människa som hör, ser eller känner..

Mitt resultat blev att jag fattar INGENTING när det kommer till att känna. Jag förstår inte vad som händer...
Pantade människan jag träffat, han fattade inte att vi skrattade åt honom och inte med.. :)

 



 


Kommentarer
Postat av: Emilia

Tack Emelie! Finns här för dig med! <3

2009-09-29 @ 22:08:20
URL: http://emiliams.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0