detta var 2009 års undantag!

jag kommer bokstavligt talat va DÖD imorgonbitti! jag ska öppna med ida och sofie om 7 timmar! SJU TIMMAR! och jag kom precis hem från camills avskedsfest :D

sjukt roligt var de! :D shake shake shake shake shake it!

I OWN YOU BITCH ! ;)
and i love it :D!

Det är sånt där som förgyller mina dagar mohahaha :D

som sagt så var detta årets undantag, jag dricker aldrig innan jag ska jobba det är mina prinsiper! men en gång om året får man överväga att INTE följa reglerna :) förra året va de falsterbo horse show och iår camillas avskedsfest. BRA VAL tycker jag :) båda tillfällena har blivit väldigt lyckade! Dock inte dagen efter... vi får väl seee :)

Jag saknar dig <3 !

GODNATT!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0