det är krävande att räkna barn..

Jag är totalt slut i huvet! Har räknat barn heeela dagen... jobbat på dagis idag och att hålla reda på var man har 12 ungar samtidigt tar kål på en! men det är kul också :)

Igår var för första gången på ett bra tag en rolig dag på jobb. Jag undrade om de gick på något bak i köket, alla var helt uberhappy och bara log hela tiden :)
Det gillar vi!

Kvällen spenderades med P. gymmet, laxlåda och Johan Glans "world tour of Skåne". Ja herregud vad vi skrattade! Låg vikta av skratt båda 2 och hade verkligen kramp i magen :D

-Hurva! Järup!

Nu ikväll var det Höstkväll på Idas salong, jag blev så inspirerad att jag gav Ida fria händer på mitt hår ;) Känner att jag needs a makeover :)!

Sen åkte jag och Emilia med Pabla, som fick parkeringsböter när hon körde haha, ner till Donken och hämtade min nya plattång som jag köpt av Ida B :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0